fredag 3. mai 2013

Oppdatering!

I håp om at ALLE mine faste lesere ikke har gitt opp meg eller bloggen min heeelt, slenger jeg ut ett innlegg. Jeg har fått bekymringsmeldinger på om jeg og hestene fortsatt eksisterer... DET gjør vi :)

Det er nå snart 2 mnd. Siden jeg la inn noe sist – og det er selvfølgelig bare å beklage ;) Det har rett og slett skjedd en del og fantasien for innlegg har ikke helt vært tilstedet ;)

Som nevnt i tidligere innlegg har jeg nå begynt som maskin selger hos Felleskjøpet Kløfta.
Det er helt TOPP og jeg stortrives :D Hverdagen går i raskt tempo og det er mye å sette seg inn i.
Vi har ett lass med populære leverandører, som har sitt lass med knall gode produkter. Heldigvis er det aller meste sesongbetonte varer, så jeg kan ta litt og litt som mnd. går :)

Kundene og kollegaene er utrolig trivelige, så på Kløfta er det lett å trives!

I midten av Mars ble jeg sendt til Tyskland sammen med mange andre maskin selgere fra hele Europa på ett skikkelig John Deere kurs.
Det var tysk standard på hele opplegget, utrolig bra og veldig lærerikt. Ett kurs med mye praktisk kjøring og testing av John Deere med konkurrenter.




 



 
 
 
 
 

John Deere har en særdeles god produktrekke som det bare er å ta av seg hatten for!
Transmisjoner ingen andre merker kan sammenligne seg med!!


På hestefronten har det også skjedd en god del!
Minsten har begynt å trekke vogn, noe hun liker veldig godt. Vi tusler rolig og har korte økter. Hun er veldig ivrig og positiv til det hele, legger seg godt i selen.
Nå er hun også påmeldt til utstilling på Momarken 09 Mai, så da blir det spennende å høre hva dommerne syntes om henne i år.

Birk og jeg har nådd ett drømmemål vi satte oss for ett par år siden.
Vi har debutert i LA dressurridning! Det er noe som har hengt høyt oppe for meg (Birk tror jeg ikke har tenkt så mye over saken) og er noe jeg virkelig har hatt lyst til å få til.
Etter mye trening og arbeid er nå LA dressur i gang og det er bare å henge seg på stevner for å få masse erfaring :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar