onsdag 20. februar 2013

Ny jobb!

01. Mars begynner jeg i ny jobb!
Tiden som Nyttekjøretøy selger hos Møller har vært bra, men nå er jeg klar for nye utfordringer.
Den nye arbeidsgiveren blir Felleskjøpet, avdelingen er Kløfta og stillingen er TTR-selger :) Traktor, tresker og redskap.
Jeg gleder meg vanvittig mye og kan nesten ikke vente til første arbeidsdag :) Det blir noe helt annet og en rekke ting og sette seg inn i. Mange nye utfordringer, produkter, kunder og kolleger.
Produktene jeg skal selge er blant annet traktorer og landbruks utstyr fra John Deere, landbruks utstyr fra Kverneland, Väderstad, Moi, DeLaval, Dalen, Igland og gravemaskiner fra Yuchai.




Så trenger du eller kjenner noen som trenger traktor eller redskap, ta kontakt :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar