onsdag 15. februar 2012

Hestene..

Ja, får begynne å oppdatere litt om hestene mine da. Siden det er stort sett det jeg driver med :)

Ronja vokser fort, nå er hun ikke noe lite føll lenger, men en veldig liten ponni :) Jeg synes hun tar det meste med ro og synes livet er helt greit. Hun får litt leieturer i skog og mark, og i blant får hun lov å kjøre vogn, i hvertfall henge på :)

Birk har vært halt store deler av høsten i fjor og brukt lang tid på å komme seg igjen. Nå begynner jeg endelig å kjenne igjen hesten i dressuren, noe som er veldig stas :) Så da skal jeg prøve å sette meg noen mål mot sommeren, så får vi se....!!

Hegglil lever livet med litt småturer med sal og vogn. Prøver å få av noen kilo før sommerbeitet står for tur :)


Fossumbirken på tur i skogen

Mor og datter på kjøretur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar