lørdag 7. juli 2012

Super klare!

Da er det kvelden før avreise til Fjordhest NM!! Utstyr er i orden, alt er pakka, hesta er vaska og hengern er hekta på  :)
Jeg føler meg veldig klar og gleder meg til årets NM. Vi har trent mye og  jeg håper vi får vist frem det vi kan til dommerne.

I går var jeg å henta Sneip som Kristine R. er så heldig å få låne på NM. Samtidig tok vi en kort sprang økt på Skedsmo Gård. Det gikk kjempe fint, god flyt på begge gutta og begge Kristinene turte og hoppe 90 cm, som gikk overraskende lett :) Moro!!
                                                                 
I morges tok vi en koselig liten tur i skogen, godt å strekke litt på seg, blir mange timer på henger i morgen.

Full Crafter
Vi synes selv at vi var veldig flinke til å pakke! Bak dette står det en maratonvogn, kraftfòr og 10 høyballer :)
Og... vi vet faktisk hvor alt er, hehe.

VI ER KLARE FOR FJORDHEST NM 2012!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar