torsdag 18. oktober 2012

Oliver på jobben!

Ja a... I dag har Oliver vært med på jobben, ja, på jobben. Ikke helt frivillig og bevisst, men han har da vært med :P

I går vanka han oppe hos mamma og pappa, så jeg putta han inn i varerommet på bilen og kjørte han ned på gården. Jeg glemte helt å ta han ut... Og tenkte ikke noe mer på det, hverken i går eller i dag....!
Jeg kjørte opp på jobben i dag helt uvitende om at Oliver var i varerommet... Og musikken var selvfølgelig på, så jeg hørte han ikke heller.
En kollega skulle bruke bilen i dag og oppdaget det hele. Han ringte meg å sa: "Du, det er en katt baki bilen" Dårlig samvittighet og en liten form for angst kom over meg :P Oliver var selvfølgelig like hel og var lite påvirket over situasjonen.
Han fikk bo på ett ubrukt kontor til mamma kom å henta han. Det synes han var veldig spennende.

Her tester han ut kontorstolen :)



Oliver tok alt med knusende ro, og synes det var helt greit å være med på jobb :)
Å ligge i varebil en natt tror jeg han satte pris på, slippe å sove ute :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar