torsdag 25. oktober 2012

Bursdags oppsummering

Tida flyr og uka bare løper av gårde, så har ikke rukket å blogge på noen dager. Siden sist har jeg blitt ett år eldre, slettes ikke verst :P Så her kommer ett lite referat ;)

På lørdag kom May-Linn og Margunn en tur. Det var meningen at det skulle bli en kveld med litt god mat og en tur ut på byen. Men nei da... Mamma og Co hadde ordna opp til en skikkelig overraskelse. Når vi skulle tusle til bilen, i tro om at det var en bytur som skulle skje ble jeg møtt av en haug med venner og familie utenfor døra :) Veldig hyggelig. Kjempe trivelig overraskelse!
Det var da rigga opp på Stabburet med masse god mat og drikke. Det ble en super fest med mange supre folk! Takk for at dere kom :)

Søndagen var noget redusert etter en lang fest. Men mine kjære faddere Jolanta og Adam kom en tur på kaffe og kaker, veldig hyggelig.

Mandag var dagen jeg fylte. Mine kolleger hadde pønta kontoret med masse ballonger når jeg kom på morgenen, hehe, veldig vittig :P
Utover det ble det en rolig kveld med kake spising sammen med fatter :)

Kristoffer tester ut party-brillene fra Oppaker gjengen ;)
Daniel måtte og prøve!
Lyset lagde lyd... 
Siri tester ut billiard
Stemningen er på topp :)
Synes jeg kledde disse :P
Bursdags kortet fra Maja... bildet på kortet er tatt for noen år siden... ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar