søndag 12. august 2012

Kjørestevne og luftetur

I helgen har vi vært på kjørestevne på Ekeberg, dressur og presisjon. Været var helt knall, noe som grom og kusk satt pris på, men Birk synes det var litt for varmt. Han var ganske daff begge dagene, så det hele ble litt tuslete. Men men.. det gikk da helt OK :P Vi endte opp på 2.plass i både dressur og presisjon, der begge klassene hadde tre startende.

Vi er i hvert fall veldig flinke til å se bra ut ;)

I ettermiddag har Ronja og jeg vært på luftetur. Hun skal på utstilling neste helg, så jeg tenkte at det var greit å prøve hestehengeren en liten tur. Hun gikk rett på og sto rolig og fint mens jeg kjørte. Vi tok en tur oppom Opsahl tekniske :P og Jarl. Når vi først var ute og prøvde nye ting, tok jeg like så greit henne av hengeren og tok en spasertur på Leirsund. Den lille hesten tok alt med knusende ro. Eneste hun ikke synes var spesielt hyggelig var å rygge av hengeren ;)

En liten sjekk om hvordan det sto til på korset

På besøk :)

"Show off" :D



Nå er jeg nettopp ferdig med en liten treningsøkt og er passe sliten etter helgen. (hardt å stå opp veeldig tidlig i helga ;) )
Så ja... nå er det legge tid veldig snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar